Labels

LG Optimus Me review

LG Optimus Me

PRO

  1. Bateria intr-adevar ma tine foarte mult, in conditiile in care il folosesc intensiv </STRONg>(aproximativ 2 ore de vorbit , jocuri, muzica, internet, chiar si poze cateodata).
  2. Imi place foarte mult ecranul, raspunde foarte usor la atingere</STRONg>, si nu am probleme cu el afara (in sensul sa nu vad ce este pe ecran cand sunt afara si este soare).
  3. Pe partea de internet imi place foarte mult ca dispune de o conexiune Wi-Fi, are GPRS, EDGE si 3G</STRONg>. Ce poti cere mai mult de la un telefon la banii astia?
  4. Camera de 3,15 MP </STRONg>scoate niste poze destul de bune, chiar si in conditii nu tocmai favorabile, si camera video se descurca si ea bine.
  5. Are sistem de operare Android v2.2, Google search, Google Maps, YouTube, Document viewer</STRONg>. Si cam astea sunt pricipalele calitati care pe mine m-au incantat la acest telefon. Vi-l recomand din toata inima!</IMg></IMg>

CONTRA

Nu am avut probleme cu telefonul, m-a incantat de la prima utilizare, singurul lucru care i-ar mai fi adus un plus, cel pentru mine, ar fi fost sa fi avut si blitz. Dar camera se descurca destul de bine si asa, scoate poze reusite, si chiar si imprimate arata foarte bine pentru o poza facuta cu telefonul. Am avut o singura data o problema minora deoarece am pierdut semnalul pentru vreo 5 secunde in timpul unei convorbiri, dar aici nu spun ca este neaparat din cauza telefonului. Si in plus s-a remediat imediat. Pentru mine este telefonul perfect avand in vedere raportul calitate/pret. Nu ezitati sa-l achizitionati!

0 comments

Post a Comment