Labels

Sony Ericsson X10 mini review

Sony Ericsson X10 mini

PRO

- dimensiunile sunt excelent alese, avantajul major oferit este posibilitatea de operare a telefonului cu o singura mana (personal, imi lipsea aceasta facilitate in PDA-urile pe care le-am folosit in ultimii ani... smiley

- integrare "nativa" cu aplicatiile Google (sunt un utilizator convins al acestora)

- excelenta "transparenta" sistemului de operare Android (practic, cu ajutorul aplicatiilor, ai acces la toate informatiile provenite de la senzorii hardware)

- aplicatii diverse, disponibile gratuit majoritatea, cu functii suplimentare in cazul aceleiasi aplicatii, platite (avantajul este ca poti estima daca acea aplicatie chiar functioneaza dupa cum promite)

- per ansamblu, in acest moment (dupa aproape 2 luni de utilizat "intensiv" x10 mini) NU as alege niciun alt telefon, (indiferent de pret!), consider ca am facut cea mai buna alegere si il recomand fara rezerve.</IMg>

CONTRA

- initializarea telefonului dureaza destul de mult;

- tastatura T9 (romana) e insuficient de bine implementata, ca dictionar implicit; am rezolvat cu o aplicatie de tastatura QWERTY (Smart keyboard), de care sunt absolut incantat;

- bateria rezista destul de putin, la utilizare asidua; am "reusit" sa golesc bateria in aproximativ 5 ore de browsing... Pe de alta parte, nici de la laptop nu as fi obtinut cu mult mai mult;

- rezolutia display-ului e mai "rara" intre telefoanele actuale cu Android, ceea ce limiteaza paleta de optiuni pentru aplicatii;

- am avut experienta unor blocaje; desi nu neg posibilitatea ca acestea sa fi fost cauzate de aplicatiile instalate, a fost neplacut sa constat ca nu doar (anterior-folositul) Windows Mobile se blocheaza, "stie" si Android asa ceva :D

0 comments

Post a Comment